Misz Masz

22 Paźdź

To zdjęcie/obrazek nie należy do mnie a do jednego z moich ulubionych butików w Warszawie. (w zasadzie mam wielkie płótno z dokładnie tym samym zdjęciem tuż nad głową, ale nie ma na nim napisu ONE SIZE)

Misz Masz? czemu? Otóż temu, że nie jestem w stanie dokładnie zdecydować jak będą wyglądały notki na tym blogu. Początkowo myślałam że będą to na zmianę przepisy (rodem z bloga kulinarnego) i zdjęcia (jak z the sartorialist), jednak zaczęłam od czegoś zupełnie innego – od podróży (częściowo kulinarnych) i dzisiaj również napiszę o czymś nie należącym do początkowego zamysłu.

Otóż dzisiaj mam ochotę wspomnieć o dwóch sklepach, do których warto zajrzeć w wolnej chwili by (chociażby) zaczerpnąć inspiracji ciuchowych.

1. BUTIK ONE SIZE

Mały lokal przy Al. Jerozolimskich 11/19. Zawsze można znaleźć tu porządne, modne ciuchy, buty, torebki i inne akcesoria. Ja np posiadam piękne kalosze w groszki. Przechadzając się po centrum Warszawy można napotkać masę „klonów” w ciuchach z Zary i H&M, co powoli zaczyna mnie naprawdę irytować. Nie znaczy to że nie lubię tych firm. Ale ile można! Wczoraj naliczyłam 5 dokładnie takich samych torebek w ciągu dwóch godzin. Owszem, model ładny. i modny. ale wolałabym mieć torebkę, której zaraz nie zobaczę na ramieniu swojej koleżanki. I dlatego kocham miejsca jak BUTIK ONE SIZE. Ceny nie są wyższe od tych w Zarze, a oferta dużo bardziej oryginalna. Naprawdę polecam odwiedzenie tego miejsca.

PS  Ekspedient przypomina mi prawdziwego wielbiciela Michaela Jacksona i jest niezmiernie uprzejmy.

2. IMAGINE

Każdego dnia, gdy postanowię się przejść po żoliborzu, w końcu ląduję w tym sklepie. Choćby na chwilę. Prowadzony przez niezwykle charyzmatyczne kobiety butik przedstawia się jako „Magiczne miejsce dla magicznych kobiet”. Brzmi trochę jak miejsce dla typowej „ciotki”, ale nim nie jest. Dlaczego? Bo IMAGINE naprawdę czaruje. Ubrania, które można tu znaleźć nie są aż tak modne jak w powyższym butiku, ale są o wiele ciekawsze. Wszystkie są wytwarzane przez duńskie firmy, które szczycą się wyśmienitą jakością, ciekawymi kolorami i wzorami oraz nietypowymi krojami. Głównie można tu znaleźć Lysgaard, ale ostatnio również numph. Wieszaki są pełne przeróżnych strojów, wystarczy trochę się postarać, a kaądy znajdzie coś pięknego, ciekawego, idealnego dla jego figury a zarazem niespotykanego na ulicach Warszawy. Dodatkową atrakcją jest ręcznej roboty biżuteria.

W każdym z tych butików jestem w stanie spędzić dużo czasu a wydać stosunkowo niewiele pieniędzy. NAPRAWDĘ WARTO ODWIEDZIC!

Skomentuj

