Obiad na szybko na żywo

19 Sty

Właśnie postanowiłam stworzyć obiad na szybko. Jako że jestem w absolutnym niedoczasie muszę naprawdę na szybko przyrządzić cokolwiek. Nie chciałam, żeby to było takie absolutne cokolwiek, bo ostatnio mam wiecznie mało czasu na gotowanie i jem byle co. Przy okazji uznałam, że podzielę się relacją. (Zdjęcia potem)

SKŁADNIKI
Sól
Pieprz
Makaron (dodajcie według własnego życzenia, ja lubię dużo ;])
Bakłażan
Cukinia
2 ząbki czosnku
ok. 2 łyżki oliwy (ja zawsze polewam na oko)
50g startego twardego sera koziego (ja ścierałam bezpośrednio do patelni)
Garść ziół (najlepiej świeże mięta i oregano, ale bazylia też by mogła być)

Zagotować wodę na makaron! (hint: jeśli naprawdę Wam się spieszy – podgrzejcie wodę w czajniku elektrycznym, jednocześnie gotując jej minimalną ilość w garnku. Potem zagotowaną z czajnika dodajcie do garnka, przykryjcie i w sekundę gotowe)
A następnie ugotować sam makaron

16:45
Pokroić bakłażana w plastry, zalać mlekiem (hint: mleko powoduje, że podsmażony bakłażan nie jest gorzki!). Pokroić cukinię w kostki
16:50
Na patelnię (woka) wlać oliwę, wrzucić na nią cukinię i bakłażana.
16:57
Do ww. składników dodać wyciśnięty czosnek (lub posiekany – jeśli nie macie wyciskarki)
17:00
Dodać zioła, sól, pieprz
17:03
Dodać połowę sera koziego
17:05
Dodać makaron
Posypać resztą sera i ENJOY!

Skomentuj

