Wyższość zakupów pod Halą Mirowską

25 Sty

Dawno nie miałam czasu na porządne gotowanie i zakupy. W końcu się zebrałam, pojechałam pod Halę Mirowską i uświadomiłam sobie, że nie ma lepszej terapii odstresowującej. Tam, porządne, świeże składniki, które w supermarketach i innych większych sklepach znane są jako „ekologiczne” i trzy razy droższe, mają normalną cenę i są jedynymi do dostania. Tylko brak większego środka transportu powstrzymał mnie przed wykupieniem wszystkiego co znalazłam. Czysta przyjemność – kupić świeży, prawdziwy, porządny szpinak. Nie taki jak w plastikowych torbach spotkamy na półkach supermarketów. Swieże zioła, szparagi, pieczywo, parę rodzajów pomidorów…  wszystko czego dusza zapragnie. Polecam!

I oficjalnie stwierdzam wyższość zakupów pod Halą Mirowską nad każdymi innymi

 

Odpowiedzi: 2 to “Wyższość zakupów pod Halą Mirowską”

  1. Monie Styczeń 25, 2011 @ 10:57 pm #

    Musze powiedziec, ze te pomidory robia wrazenie…

Skomentuj

